Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2009 11:42 - Сексът като спорт
Автор: hotbeach Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1816 Коментари: 4 Гласове:
0



Все повече мачовци предпочитат, вместо да се потят в задушните фитнес зали, да заложат на секса като спорт. Това е показало проучване на мъжките  желания, извършено от британски учени.

image

Силният пол мечтае през тази година да тренира усърдно в леглото. 45 на сто от анкетираните са се заканили - повече еротика и радост за нежните им половинки! Вместо 30 минути на ден в тренажора джентълмените ще горят калории в далеч по-приятни упражнения. На всичкото отгоре няма да страдат от социална апатия.

image

Безсънието, което мори работохолиците, вече ще е далечен спомен. Сутрин те ще посрещат изгрева с усмивка, а вечер с нетърпение ще чакат половинката си да се мушне в леглото.

Британските учени са категорични, че "вместо да си дават стандартни обещания като например да откажат цигарите или да минат на диета, мъжете най-накрая ще покажат на какво са способни и ще защитят силата на пола си".

image

image


Тагове:   спорт,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - moite nabludeniq sa drugi otnosno ...
06.07.2009 11:49
moite nabludeniq sa drugi otnosno balgarskiq maj...toi predpo4ita da e vav fitnes zala, da se napie nqkade, da e v kompaniq sred priqteli,na ribolov, lov..i vsqkakvi drugi hobita.... no ne i da e s polovinkata si i da pravi seks s neq.. az sam na tova mnenie..i trudno bi me ubedil v ne6to drugo
цитирай
2. hotbeach - :}
06.07.2009 12:10
АМи да ви кажа честни мнооого зависи от мъжа, що за човек е и т.н, а и до колко обича половинката си :)
цитирай
3. анонимен - ne tuk gre6i6 totalno. . . . majat ...
06.07.2009 12:17
ne tuk gre6i6 totalno.... majat prosto go marzi da pravi seks...kak 6te prieme6 dumite na mlado , simpati4no, zdravo mom4e na 26g...... taka mi kaza.... razberi me be,prosto ne mi se pravi seks..nqmam jelanie za ni6to...i ne e samo toi na takova mnenie..i razberi me..toi ne e sam ..ima jena do sebe si....,ami kakvo da kaja za majete na moqta vazrast ..okolo 40g ..tqh pak za seks izob6to ne moje6 da gi hvane6... vsi4kite okolo men gi e podhvanala krizata na srednata vazrast..i glavite im sa palni s drugi gluposti...kakto ti kazah,... lov, ribolov,pohodi iz planinite,motori,koli, kompanii, piene...iiiiiiiiiii ne e vapros do obi4ane...a do jelanie
цитирай
4. hotbeach - wow
06.07.2009 18:16
Ами нз само аз явно попадам на мъже дето само с поглед те събличат и незнам какви неща могат да направят с тебе ако им пуснеш :D А може би да искат секс за една нощ, знам ли и аз , но това вече е друга тема ..... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hotbeach
Категория: Лични дневници
Прочетен: 132531
Постинги: 14
Коментари: 106
Гласове: 684
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930